01 d’abril 2013

Repte 30 llibres: un llibre que em recordi a algú

Hola a tothom!
Espero que hagueu tingut una bona setmana santa! Jo he estat treballant tots els dies festius i per això no he penjat cap entrada des de fa dies. Últimament no publico tant com els últims mesos, però no tinc temps! Ja m'agradaria a mi poder escriure sobre llibres cada dia, però he de racionalitzar. jejeje

Avui toca en el repte 30 llibres un llibre que em recordi a algú. N'hi ha molts que em recorden a persones, alguns perquè me'ls han prestat, altres perquè han sigut regals. No n'hi ha cap que per temàtica em recordi a algú en concret ni res per l'estil o sigui que em centraré en els regalats. Precisament d'aquests últims no me'ls han regalat a mi, sinó a persones molt properes: a la meva tia i al meu pare. 

Dos llibres molt diferents però que són idonis per a les dos persones a qui els hi van regalar els llibres. 

El primer és del famós Ken Follet que sembla que escrigui per número de pàgines i no pas per la història, perquè el llibre és un totxo. I el segon és un llibre molt selecte ideal per aquelles persones que els hi agrada provar coses noves a la cuina, com el meu pare que fa pans artesanals (boníssims). :)


De Ken Follet em vaig llegir fa molt de temps Els Pilars de la Terra. Tot i que em va agradar no me'l tornaria a llegir, és moooolt llarg. Tots els seus llibres són interminables, però diuen que són bastant interessants. Ho han de ser, per molt comercials que siguin, si ven les quantitats que ven. 

I això és tot! Cada vegada que entro en una llibreria i veig aquests dos llibres em recorden a les persones que us he esmentat. :)

Bon final de festes i sort per demà!

2 comentaris:

  1. Me quedo con los dos. Me gusta Follett y en la cocina lo de hacer pan me encanta, si das con una buena receta el resultado es riquísimo.

    ResponElimina
  2. Me encantan los panes artesanales! Ya no puedo vivir sin ellos jajaja

    ResponElimina