17 d’octubre 2012

Llibres artesanals II

Bon dimecres a tothom!

El llibre que us presento avui és de color blau clar o turquesa. Està fet amb la mateixa tècnica que el llibre anterior, però amb diferents materials :)

Les dos portades estan folrades d'un paper marcat amb filigranes de plantes o flors, molt suaument (a la foto quasi no es pot apreciar). El llom està folrat amb un paper floral de color platejat molt bonic, que també podem trobar a l'interior del llibre. A mi m'agrada molt com queda, perquè el  color platejat del llom li dóna un encant especial. 

El llibre consta de 112 pàgines a doble cara especials per dibuixar a llapis o carbonet i estan cosides en fil de lli de color negre. Què us sembla? No us talleu i deixeu la vostra opinió! :)

Passant a un altre tema, l'altre dia vaig regalar a una bona amiga el llibre dels globus... i el trobo a faltar! Mai m'havia pensat que despendre'm d'un dels meus llibres fos tant difícil! 
Durant les hores següents a haver-lo regalat no vaig poder deixar de pensar en si li agradaria, si li semblarien malament els defectes, si entendria el que són aquests llibres. 
Aviam, no m'entengueu malament, ella segur que li agrada, perquè va triar entre uns quants i va agafar el que li va agradar més. 
Però no puc evitar sentir-me insegura perquè els llibres artesanals són imperfectes, diguem que són llibres imperfectament perfectes. Perquè està tot fet a mà, per tant hi ha errors, o cosetes que no tenen els llibres fets a fàbrica. Es veu on els fils estan lligats, com les pàgines no acaben igual perquè estan tallades a mà, la marca imperfecta dels forats per cosir, etc. 
A mi els llibres artesanals precisament m'agraden perquè no són iguals, no hi ha cap llibre que sigui igual que un altre, i aquest és el seu encant.
A partir d'ara hauré d'aprendre que una vegada els meus llibres ja no estan a les meves mans, només puc desitjar el millor per a ells :)

2 comentaris:

  1. Hola, bentrobada !

    l´he vista a casa del Sr. Tinc i com que m´encanten els llibres.... aqui te un nou seguidor.

    Gracies per a compartir .salut. :)

    ResponElimina
  2. Benvingut al blog! Espero que t'agradi :)

    ResponElimina