02 de setembre 2012

Resum del mes: Agost

Hola a tots!!
Aquesta entrada l'hauria d'haver publicat a finals de més (no a principis xD), perquè ja som 2 de setembre. Però tenint en compte que he re-tornat a casa (per fi!) després d'un anyet visquent a l'estranger, doncs m'ho puc permetre! xD Encara no he desfet les maletes jaja

En fi, què ha passat al blog durant el mes d'agost?
El més important i que més feina em porta són les ressenyes i aquest mes n'he publicat tres. Prometo que per aquest setembre en publicaré més, almenys una per setmana :)

- Primera tumba a la derecha de Darynda Jones
- Emboscada de Nora Roberts
- El Juego de Ender d'Orson Scott

He fet el repte literari 11 i el repte literari 13 (personatge més odiós i personatge més intel·ligent o savi respectivament). Els guanyadors d'aquests dos reptes han sigut La Bruja de los Paramos (del llibre El Castillo Ambulante) pel repte número 11 i pel número 13 va resultar que no podia posar només un personatge perquè seria fer un lleig a molts d'altres, per tant els guardonats (xD) van ser l'Hermione Granger, l'Albus Dumbledore, Gandalf, Aragorn, Ender, Farder Coram i Lord Voldemort.

En quant a les novetats editorials, podrem tenir properament a les llibreries els següents llibres:
- Siempre hay un Mañana de Nora Roberts

I a novetats cinematogràfiques (sempre relacionades amb llibres) tenim que el llibre El Hobbit de Tolkien, es converteix en una trilogia! Esperem que facin una bona feina i no l'espatllin. 

L'última novetat va ser l'anunci de que la pàgina web Pottermore va obrir per fi el seu segon llibre, i els fans de Harry Potter ja poden disfrutar dels 4 primers capítols. 

A la secció de Curiositats, vaig publicar dos entrades: una per anunciar el meu aniversari (15 d'Agost) amb un vídeo bastant xulo de com es fa un llibre. I una altra sobre Book Journals, uns llibres o diaris que fan les delicies dels bibliofils com jo (i que són despistats) ja que permeten al lector apuntar els llibres llegits, comentaris dels llibres, llibres prestats, etc. 

Vaig penjar l'entrevista a Andrew Wylie feta per La Vanguardia.

També vam tenir per aquí al blog les portades del llibre Llums del Nord de Philip Pullman. El llibre és un dels meus preferits de tots els temps (per no parlar de la trilogia) i hi ha hagut tantes i tantes edicions al llarg dels anys que vaig fer-ne un recull i vaig penjar-ne les més interessants (o més repetides a nivell editorial).

I això és tot! A acabar de disfrutar de l'estiu que ja queda poc. Per la meva part, venint de terres plujoses, el setembre és tot l'estiu que veuré! Petons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada