23 de juny 2013

Abandonats...

Boneeees!!!

Avui em passo per aquí per comentar els llibres que he abandonat últimament. No em sòl passar gaire això, però no sé... potser he perdut una mica la paciència o és que els llibres no donen la talla. Són els següents:



  • Bone Crossed de Patricia briggs: És el quart llibre de la sèrie Mercy Thompson, i si bé la història és prou interessant, vaig dir prou per les tonteries de la protagonista. Durant els tres llibres anteriors haviem vist una Mercy tossuda i una mica obtusa, però la noia era intel·ligent i llesta. Malauradament en aquesta quarta entrega no fa més que posar-se en perill inútilment i per persones que ni coneix. No m'ho trago.
  • When Darkness Comes d'Alexandra Ivy és una novel·la romanticona típica de "noia indefensa" i "defensor buenorro". Buf, des del principi no parava de posar els ulls en blanc per la inútil protagonista i el vampir protector que al final no protegeix res. Vaig arribar a la meitat del llibre i no vaig poder més. Les situacions forçades que no anaven en lloc, els dolents tant estereotipats i la falta de complexitat van acabar d'espatllar un llibre que ja des del principi no augurava res de bo. 
  • Semillas amargas de Ian Tregillis: Fa un temps vaig posar en una entrada que aquest llibre m'intrigava. Bé, no puc dir que la trama no fos interessant, però igualment em vaig avorrir per la lentitud en què passaven les coses. El protagonista, que està molt ben trobat i realment enganxava (molt tipo James Bond) resulta que li posen una vida personal tant complicada que deixa de banda el tema principal: els humans mutants que han creat els nazis. No pot ser que en un llibre de súper-humans ens hi mesclin una trama d'intriga sobre la dona del protagonista i el seu fill nounat. Vaig abandonar en aquest punt. 
I això és tot de moment, espero trobar bons llibres en el futur :)

BON SANT JOAN A TOTHOM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada