03 de desembre 2012

Noves portades per les mini-novel·les de la serie Guild Hunter

La gent de Gran Bretanya i la Commonwealth estan de sort perquè han sortit publicades noves portades de la sèrie Guild Hunter de Nalini Singh. Si tenim en compte les portades que tenen en edició americana poden estar ben contents jaja. 
No es tracta de noves portades per les novel·les ja publicades, sinó d'una sèrie d'històries curtes (novellas en anglès) relacionades amb la història principal. Per tant en aquests llibres no surten els protagonistes que coneixem, sinó personatges secundaris. 

Això m'agrada molt perquè veiem una imatge més detallada i àmplia del mon que crea l'autora. I no puc evitar emocionar-me per cada nou llibre! M'encanta quan els autors amplien la informació i ofereixen nous punts de vista. En castellà encara no les podem trobar (i en català menys) però les portades m'han agradat bastant i us dic el perquè: cada dos o tres llibres de la sèrie Guild Hunter l'autora escriu una mini-història, i aquest patró es pot veure una mica en aquestes portades, que són idèntiques excepte pels colors. Em formiguegen els dits per les ganes de tenir-los a les mans! :)


La primera portada i la última són les que m'agraden més, perquè els colors són molt vius i atraients. 
Si us atreviu amb l'anglès Angels Pawn va sortir a la venta en versió Kindle el novembre passat per 2,99€, aquest 6 desembre sortirà Angel's Judgement i el dia 13 Angel's Wolf :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada