02 de desembre 2012

Resum de Novembre

Hola a tothom!
Avui toca el resum del mes de novembre (i no en tinc gaires ganes). No és gaire inspirador la veritat. Per això el faré rapidet que avui diumenge tinc moltes altres coses a fer!

Aquest mes us he presentat dos llibres artesanals. El llibre fet agenda i el llibre quadrat :) Molt bonics tots dos i també molt diferents. 

Del repte literari només he fet una entrada: el personatge que escriu. La veritat és que aquest repte em cansa una mica, perquè no em pregunta per personatges que siguin interessants. Però suposo que poquet a poquet l'aniré fent. :)



A finals de mes vaig penjar una entrada que m'agrada molt: els pòsters minimalistes. Aquesta vegada eren de l'autor Tolkien!

Hi van haver varies novetats:
- Cartas en el asunto de Terry Pratchett en edició butxaca.
- Days of Blood and Starlight de Laini Taylor
- The Casual Vacancy de Rowling en Català
- The Host es torna pel·lícula! Serà bona o la destrossaran?

Com a curiositats i/o activitats tenim una entrevista a Edicions del Periscopi (gràcies a la web L'illa dels Llibres), i els Mercats Ecològics a l'Empordà que es fa cada dissabte de mes a quatre pobles.

I per fi com a ressenyes tenim 3 llibres que m'han agradat molt. 
M'he adonat que quasi no faig ressenyes de llibres que no m'agradin (que n'hi ha)... però no vull perdre el temps amb llibres poc interessants i per això no els hi dedico el temps que requereix fer una ressenya. Se que no és just perquè també hauria de dir la meva opinió sobre aquests llibres, però és el meu blog i acabo fent el que em ve de gust jaja


I això és tot! Moltes gràcies pels vostres comentaris i visites, que animen molt!

Bon diumenge!

1 comentari:

  1. Yo quiero leer the magic thief :D
    Igual, fue un mes lleno de novedades, so fue un buen mes (:

    ResponElimina