14 de maig 2012

Repte literari: Parella preferida

Ja fa un temps que vaig llegir una trilogia que em va fascinar: Dark Magician Trilogy, de Trudi Canavan. 

La meva parella preferida és la que formen la protagonista, Sonea i el mag negre Akkarin. És una parella que no es forma fins al tercer llibre, o sigui que només la vaig poder gaudir un llibre!! (una pena, la veritat). 

Al principi no les tenia totes amb aquesta parella, ja que l'Akkarin és molt tancat, i fins a l'últim llibre no descobrim la seva veritable personalitat, però una vegada el coneixem bé, és un personatge increïble! D'aquells que enganxen.

La Sonea la coneixem des del primer llibre, ja que és ella la protagonista principal i els tres llibres recorren els seus anys d'estudis i aprenentatge. 

El que més m'agrada de la parella és la confiança que es tenen l'un a l'altre, així com el recolzament que l'Akkarin li proporciona a la Sonea (tot i que al segon llibre faci just el contrari, però ell ho veu diferent), i m'encanta que sigui ella la que faci el primer pas, perquè ell creia que hi havia masses anys de diferencia! (Què es porten, 15 anys? No queda clar al llibre...). 
Per tot això ells dos són la meva parella preferida!


Espero poder llegir els pròxims llibres aviat (la història transcorre 20 anys després), per poder saber què ha passat amb la vida de la Sonea!


Si vols saber més d'aquest repte, clica aquí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada