12 de maig 2012

Bitterblue

Per fi ja m'ha arribat el llibre, ha tardat una setmana!

La portada finalment és la correcta (o sigui, tots els països menys Estats Units i Canadà tenen aquesta), però m'agradava més l'altre, què hi farem!


Si voleu saber més sobre el llibre i l'autora, feu clic aquí!

El que si m'ha sorprès i agradat molt, són els dibuixos que hi podem trobar a l'interior. Us passo un par d'imatges meravelloses:


Aquesta imatge la podem trobar a l'obrir el llibre, abans fins i tot del mapa del castell de la Bitterblue. 

Aquesta corona clarament fa referència a la Bitterblue, amb la clau sobre el títol (pel que  veig fullejant el llibre, hi trobarem moltes claus), i totes aquestes sanefes i tribals m'agraden molt.


Per sobre veig que el llibre està molt elaborat, totes les pàgines estan adornades. 


La següent imatge és abans del primer capítol, i es pot llegir: Part one. Stories and Lies.


Què voldrà dir? Em moro de ganes de començar-lo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada