09 de maig 2012

Don't let the movie ruin the book

Avui m'apunto al compromís de ReadIt1st!

Què significa? Doncs que em comprometo a no veure les pel·lícules basades en llibres abans de llegir els llibres! 


Tot s'ha de dir, que no és molt complicat per a mi complir aquest compromís... normalment no m'agraden les pel·lícules basades en llibres, i per això no serà un problema.

També és veritat que hi ha hagut pel·lícules que tot i no haver-les vist, m'han destrossat la preciosa historia (qui no coneix el famós Twilight?). Si si, aquesta famosa saga, quan era en llibre i només en llibre era in-cre-i-ble, i ara? Ara ja no hi puc pensar sense que em vinguin a la ment els actors de les pel·lícules. Només de pensar en la nena que sembla un zombie, el noi que sembla un cadàver i el que fa de Jacob, que sembla un yogurín, em poso de mal humor.

Bueno, tornant al tema, hi ha pel·lícules que tot i que no m'ho esperava, si que m'han agradat. El senyor dels anells crec que és una molt bona saga, tant en llibre com en pel·lícula. Evidentment que és millor en llibre, però les pel·lícules estan molt bé (m'hagués agradat que el cavall d'en Gandalf impressionés més, però no es pot tenir tot).

Ara només falta el compromís de no llegir el final del llibre abans d'acabar-lo (sacrilegi!). Això no ho he fet gairebé mai...és trist no poder dir que mai he llegit el final abans d'acabar el llibre, però fa molt que no ho faig. jejeje

Per saber més d'aquest compromís, aquí teniu l'enllaç i a la Sidebar teniu la imatge del meu compromís :)

1 comentari:

  1. Hola!!!

    Doncs mira, m'he passat per aquí a veure què és el que fas tu i m'ha agradat força.

    Darrerament no llegeixo tant com abans i quan ho faig acostumen a ser llibres de divulgació sobre temes que m'interessen, però això no vol dir que de tant en tant no agafi una novela i em submergeixi en el món que només un escriptor (un de bo, no tots ho aconsegueixen) pot crear.

    M'apunto a la teva declaració de principis. No he vist cap de les pelis de "Twilight" així que encara podré gaudir del llibre si algun dia el baixo de l'estanteria.

    En canvi, no puc amb el Sr. Tolkien, ni en llibre ni en película.

    Per gustos, els colors, oi?

    Vaig a veure què més has escrit, veig unes quantes entrades sobre la Sra. Rowling de la quan em confesso una fan entusiasta.

    Una abraçada i gràcies per escriure al meu bloc!

    ResponElimina