23 d’agost 2013

In My Mailbox: Aniversari!

Hola, hola!


M'he tornat a agafar dos setmanes de descans pel blog, i és que a l'estiu no paro! Treballo moltes hores i les hores lliures que tinc les passo fora de casa o aprofito per llegir. Així que una vegada més em disculpo per tenir això tant abandonat, espero que ara que s'acosta setembre les ganes d'omplir el blog tornin!

Just a la meitat d'agost va ser el meu aniversari, i em van regalar quatre llibres! No puc estar més feliç de la vida, perquè és la cosa del món que més m'agrada. 

El més esperat va ser Harry Potter i L'orde del Fènix, ja que la versió en rústica que tenia d'aquest llibre ha resultat ser un fiasco, perquè se m'ha trencat en mil trossets! De veritat, les pàgines s'han anat desenganxant, el llom s'ha trencat, i sembla que en comptes de llegir un llibre estigui llegint fascicles (i només l'havia llegit una vegada! Està clar que l'enquadernació del llibre era molt dolenta). Així que vaig demanar-me'n un altre en format butxaca. Espero que aquest em duri més. 

Dels altres llibres Marcada a Fuego ja me l'he llegit en anglès, però havia de tenir-lo en castellà perquè m'encanta (aiii... si el pogués tenir en català ja seria perfecte), i els altres dos són una incògnita però com que els autors són molt coneguts espero que m'acabin agradant molt. 

Aquí van les fotos:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada