22 de maig 2013

El Hòbbit minimalista

Hola a toots!
Feia temps que volia penjar-vos més pòsters sobre un dels meus llibres preferits. N'hi ha tants que avui us presento la primera part.

Què us sembla el llibre El Hòbbit a vosaltres? A vegades desperta passions i a vegades odi, però està clar que és una referència en els clàssics èpics. A mi en concret sempre m'ha agradat molt i cada cert temps me'l torno a llegir. 

Opinions personals a part, aquest llibre ha dut a molts artistes a crear obres minimalistes basades en la seva història, i com a mi en particular m'agraden molt, us les ensenyo aquí.

Els pòsters amb Smaug el drac són dels més interessants... Els que m'agraden més són els dos primers, idèntics però amb colors diferents. El pòster amb el drac vermell també està molt bé. Amb diferència el que m'agrada menys és el de color granat, amb el drac solitari. 
Espero que us agradin!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada