02 d’octubre 2012

Resum del mes de Setembre!!

Anem a repassar en un dia tan bonic com avui el que ha passat al blog durant el mes de Setembre :)

Estic contenta perquè el mes passat vaig dir que intentaria fer quatre ressenyes per al mes de Setembre i... ho he aconseguit!! :D

Són aquestes:
- Ressenya de El Visitante Inesperado de John Scalzi
- Ressenya de Llums del Nord de Philip Pullman
- Ressenya de The Host, de Stephenie Meyer

També hi ha hagut novetats editorials molt interessants, i que podrem trobar a les llibreries en breu:

- El Nom del Vent de Patrick Rothfuss en català. 
- El Hobbit en còmic de David Wenzel i Chuck Dinson

Per altres llibres que no han sortit, com per exemple Aleación de Ley, l'editorial està fent una promoció bastant curiosa i entretinguda. No us ho perdeu que no és gens convencional. :)
Un altre tipus de promoció que coneixem bastant són els tràilers i l'esperada primera pel·lícula de El Hobbit no pot ser menys. Podeu veure els dos tràilers aquí!

Els amants dels llibres han pogut disfrutar aquest mes de dues fires del llibre. Les dues han sigut a Barcelona, i han estat molt concorregudes. 
La primera és molt coneguda: La Setmana del Llibre en Català i l'altra aquest any ha celebrat la 61 edició: Fira del Llibre d'Ocasió antic i modern.  Encara la podeu visitar!

He publicat una entrada de Curiositats Pottèriques II, molt interessants i divertides, sempre m'han agradat aquestes coses. Fa un temps vaig publicar la primera entrada de Curiositats, per veure-la cliqueu aquí.
 
Una altra curiositat que podeu trobar al blog aquest mes és una pàgina web molt interessant pels fans de Harry Potter, i on podreu demostrar els vostres coneixements de la saga :)

També hem tingut dos entrades del Repte literari: personatges literaris. La primera és sobre el personatge més tonto, i la segona és sobre el personatge més enamoradís xD

Parlant d'un altre repte, he avançat un llibre més del Repte: Back to Hogwarts. No ho he fet en l'ordre establert, sinó que m'he llegit l'últim llibre jaja És que quan vaig mirar l'última pel·lícula de Harry Potter no me'n vaig poder estar i vaig haver-lo de llegir!!

També he llegit altres llibres molt interessants, com per exemple el primer volum de la trilogia Maze Runner de James Dashner. Publicaré la ressenya en breu :)
Altres llibres no ho han estat tant, i la veritat és que n'he deixat un parell a mitges i que estan pendents de ser acabats de llegir. No m'agrada gaire deixar llibres abans d'acabar-los, però últimament no he enganxat llibres gaire bons. Si em decideixo a fer les ressenyes d'aquests llibres, ja us explicaré què tal han estat, si han millorat al final xD

Falta poc per què publiqui una entrada molt interessant sobre llibres artesanals que he fet últimament, fets a mà i amb materials molt i molt bonics. Estigueu atents i no us ho perdeu!

I això és tot! Que tingueu un bon dia :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada