29 de setembre 2012

Curiositats i novetats de dissabte

Bon cap de setmana!

Per als que els hi agrada molt Harry Potter, us vull ensenyar una pàgina web que ens permet fer un test sobre la famosa saga. 
La persona que participa té 18 minuts per recordar tots els noms de Harry Potter que pugui. N'hi ha fins a 200, quants creus que podràs recordar? Jo només 80. Molts no els recordava en anglès perquè l'editorial catalana encarregada de publicar els llibres aquí va tenir la genial idea de traduir els noms :S


També us volia anunciar que ha sortit a la venta la versió de luxe del còmic de El Hobbit, basat evidentment, en el llibre El Hobbit. Les il·lustracions estan fetes per David Wenzel i el text està adaptat per Chuck Dinson. El preu és de 25€ i el podreu trobar el pròxim octubre a les llibreries. 


Jo personalment no me'l penso comprar, perquè no m'han atret mai els còmics basats en llibres. Però això no vol dir que aquest llibre farà les delícies de molts! :) Una altra bona notícia és que també estarà en català!!

2 comentaris:

  1. Ja has anat a vore la pel·lícula? Jo encara no.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep,
      Jo volia anar-la a veure, però quan van transformar un llibre en tres pel·lícules vaig decidir que les veuria quan estiguessin fetes les tres (i per això encara falten anys jeje)

      Elimina