02 d’agost 2012

La pel·lícula El hobbit es converteix en una trilogia

Peter Jackson ha anunciat pel Facebook que les pel·lícules de El Hobbit passaran de ser dos a ser-ne tres. El motiu d'això és que segons el director molta part de la història quedaria inèdita amb només dues pel·lícules i que han d'aprofitar l'oportunitat per explicar coses tant importants com Gandalf, els nans, el ressorgiment del nigromant o la batalla de Dol Gurdur.

La primera pel·lícula s'estrena aquest desembre i l'última, segons el director, s'estrenarà el 2014. Això significa una pel·lícula per any. 

Jackson no es vol limitar a fer una pel·lícula que enllaci amb la trilogia del Senyor dels Anells, sinó que vol fer una pel·lícula equilibrada, més fosca i que no contindrà únicament la història explicada en el llibre, sinó tota la informació que l'escriptor Tolkien va proporcionar al llarg dels anys. 

Tot i que aquesta trilogia serà un èxit, no m'acaba de convèncer que la història es talli en tres parts. Principalment perquè dos parts ja em semblaven prou minuts a la pantalla per explicar la història. Amb tres parts ens trobarem dos pel·lícules enfocades en el viatge d'en Bilbo i l'última enfocada en el final de la historia, on entrarà en joc el drac Smaug. 

Jo les aniré a veure totes tres, i crec que m'agradaran, però les meves expectatives s'han vist reduïdes a mesura que el número de pel·lícules augmentava.

Què en penseu vosaltres?

2 comentaris:

  1. La veritat és que per una part em sembla una bona idea, perquè així no han de fer tants canvis de la novel·la al guió ni papejar-se tantes coses per a fer-ho entrar tot en dues hores o dues hores i mitja; però per una altra banda crec que és una manera de fer més calers i últimament sembla que s'hagi posat de moda allargar les coses fins al punt que ja no tenen ni gràcia. A mí em tira una mica enrere, la veritat, pensar en tot el que hauré d'esperar fins a veure-la acabar...

    ResponElimina
  2. Si si tens tota la raó! Per això jo ja estava contenta amb 2 pel·lícules!

    ResponElimina