15 d’agost 2012

Birth of a bookish


Hola a tothom!
Avui fa 25 anys (si, 25!!) va néixer una bibliòfila: Jo. Si senyors, avui fa 25 anys que vaig néixer un calorós 15 d'agost de 1987!

Per celebrar el meu aniversari a la meva manera, no pot faltar avui alguna cosa relacionada amb els llibres. Per regalar-me a mi mateixa i per regalar-vos a vosaltres us presento un vídeo que s'anomena "Birth of a Book", i m'ha semblat molt indicat penjar-lo avui aquí. 

Aquest vídeo mostra com es fa un llibre fent servir mètodes d'impremta tradicionals. A difrutar-lo!!


Últimament estic tant ocupada que no he pogut publicar una entrada en condicions, i és que no he tingut ni un moment lliure. Malauradament passaran uns quants dies abans no pugui reprendre el meu ritme habitual. Així que us demano disculpes i paciència! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada