09 de juliol 2012

Repte literari 9: Personatge que m'agrada menys de tots els temps

Holaa!

Sento no haver dit res en dies! Aquesta setmana i la que ve tinc totes les hores ocupades, i no he tingut temps de passar-me pel blog!


L'entrada numero 9 del repte literari va sobre un personatge que no m'hagi agradat, o que m'hagi semblat desagradable, etc.
El personatge que he triat més que desagradable és pesat. És pesat en majúscules i quan vaig llegir-me els llibres on sortia em va irritar pàgina rere pàgina. No hi va haver cap manera que m'agradés: va començar semblant-me una mica pesadet però graciós i vaig acabar agafant-li una mania impressionant. 

El personatge que actualment no puc veure ni en pintura és: Jacob Black!! De la sèrie Twilight de Stephenie Meyer. 
El noi té bones coses, però la seva tonteria amb la Bella em desespera. La noia li dóna llargues durant 3 llibres seguits i ell no es dóna per vençut. Alguns dirien que és persistent, jo dic que és pesat. Si jo fos l'Edward ja li hauria deixat les coses clares. xD


Les pel·lícules ho han empitjorat tot, li han donat tanta publicitat que el noi ha anat pujant a la llista dels personatges que menys m'agraden, i ara n'és el rei. 

De l'única manera que m'agrada en Jacob Black és quan es transforma en llop!

Em sap greu fer una entrada tant negativa! Però d'això va no? xD

Per últim us dic que durant la setmana que ve no estaré quasi al blog. No sé ni si podré penjar una entrada. Em sap molt de greu però demà començo un curs a la universitat (que dura una setmana) i estaré treballant als vespres, o sigui que no tindré temps per a res!


Espero retornar amb moltes idees i entrades! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada