30 d’abril 2012

Repte: Personatge preferit de tots els temps

Després de pensar-m'ho molt (i molt) he decidit que tinc tres personatges que són els meus preferits, tot i que un sobresurt per sobre dels altres, i és del que parlaré. Per tant el meu personatge preferit de tots els temps és: 

Príncep Po Grining Granmalió



Els altres dos personatges són: Lyra Belacqua (La matèria obscura) i Harry Potter.


Fitxa tècnica:
Llibre on surt: Gràceling.
De la ploma de: Kristin Cashore.
Espècie: Gràceling.
Professió: Príncep?
Descripció: "Va posar els colzes sobre la barana, duia el coll de la camisa obert, les arracades daurades a les orelles i els anells; el cabell fosc. [...] I els ulls...Katsa mai havia vist uns ulls així. Un era platejat i l'altre, daurat. Desiguals i estranys, refulgien en la pell bronzejada. Li va sorprendre que no li haguessin brillat en l'obscuritat la nit de la seva primera trobada, no semblaven humans."
Personalitat: Confiat, és molt segur d'ell mateix però li costa confiar en els altres. És lleial i es preocupa per aquells que estima. No dubta fer el que faci falta per aconseguir els seus objectius i protegir als que li importen. Té sentit de l'humor i li agraden els reptes. 


Perquè l'he triat:
Des del primer moment em va fascinar aquest personatge. Aventurer, misteriós, amic dels seus amics, protector amb la seva família i sobretot m'encanta la relació que té amb la Katsa!!
També m'agrada perquè és bon lluitador, té sentit de l'humor, i té una gràcia que fa que la seva vida sigui dura, però tot i així no es rendeix. A més a més vaig patir molt amb el que li passa al llibre :(

La història de Graceling m'agrada molt, és un dels meus llibres preferits, i en part és gràcies a Po. També s'ha de dir que el nom no és el més encertat del món (també se'l coneix com a Príncep Grining Granmalió), però no tot pot ser perfecte!
També m'agrada tota la família de Po, el rei Ror, la seva mare i l'avi Tealiff, i per suposat, els seus germans.

Realment espero la continuació de la història, amb el llibre de la història de la Bitterblue, on l'escriptora va dir que sortirien els personatges de Graceling.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada