26 de febrer 2013

Repte 30 llibres: Un llibre que em faci feliç

Hi ha molts llibres que em fan feliç. Tots els que m'agraden i em fan emocionar entren dins aquesta categoria, però avui us porto un altre tipus de llibre. 
Són llibres que vaig llegir ja fa anys, quan jo era adolescent i que em van agradar molt. Ara quan els recordo sento una calidesa que és molt propera a la felicitat, del bon record que em va quedar. 
Els dos llibres que recordo amb més emoció són aquests:


Tots dos expliquen històries extraordinàries però amb una senzillesa que els fa ser especials. Són històries del dia a dia de dos ciutats molt importants com Damasc i El Caire. Dels dos el que recordo millor és El Carreró dels Miracles, i crec que es mereix una rellegida després de tants anys tenint-lo a l'estanteria. La pregunta és si m'agradarà igual, o si hi descobriré coses noves... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada