06 de gener 2013

Sauron minimalista

Hola a tothom i molt bon dia de reis!!! :)

Espero que hagueu tingut molts de regals (sobretot literaris)! A mi el meu regal preferit encara no m'ha arribat: un e-reader. Resulta que ara a aquest país tothom li ha donat per llegir i per comprar-se e-readers perquè el que jo vull té una llista d'espera de 8 setmanes!
Ejem, ejem, molt sospitós que ara tothom sigui un super lector i necessiti un e-reader. 
En fi, els meus reis vindran amb dos mesos de retard.

Avui toquen pòsters minimalistes! Al blog ja hi ha altres entrades similars, les trobareu aquí, i aquí, i aquí, del Senyor dels Anells, Harry Potter i Hayao Miyazaki respectivament. 
Els d'avui són del senyor dels anells, concretament de les dues coses que són el motor de la famosa trilogia: Sauron i l'anell.



I com que no em puc resistir, us poso un altre pòster minimalista que m'agrada molt de El Hobbit. El que m'agrada més, està clar, és el drac. Els colors i la forma m'encanten. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada