28 de desembre 2012

Intencions 2013


Dotze intencions per a dotze mesos. Això m'he proposat per al nou any 2013. Primer volia fer una llista dels llibres que m'agradaria tenir durant el pròxim any, però siguem sincers, me'n compraré més dels que vull comprar (amb remordiments post-compra inclosos), i per tant intenció intenció no hi ha.
Per això he elaborat una llista de llibres que m'agradaria llegir i alguna altra intenció literària que provaré de fer abans no s'acabi el pròxim any.

- Llegir-me 4 clàssics: Els clàssics i jo no hem tingut mai una bona relació. Fa un any que estic intentant acabar-me Dracula... Però vull canviar això amb els següents llibres:
      1- Dracula de Bram Stoker
      2- The Castle of Otranto de Orace Walpole
      3- Mrs. Dalloway de Virginia Woolf
      4- El Conde de Montecristo d'Alexandre Dumas

5- Rellegir-me la trilogia El Senyor dels Anells. Apunt important: no em puc saltar les parts on els protagonistes són en Frodo i en Sam (que les trobo avorrides i tinc tendència a tirar pel dret jaja).

6- Començar a llegir-me la saga de Sherlok Holmes. M'han dit que "El Sabueso de los Baskerville" està bé i segurament començaré per aquest. :)

7- Llegir-me ¿Sueñan los androides con ovejas eléctricas? de Philip K. Dick. Que és un clàssic de la ciència ficció. 

8- Continuar amb la saga "Ender's Game" de Orson Scott Card i llegir-me el segon llibre titulat "La voz de los muertos".

9- Acabar-me el llibre "La Vacant Imprevista" de Rowling. Em fa vergonya posar això aquí, però és veritat, el llibre de moment està siguent un pal. Ja fa una setmana i mitja que el tinc començat i he avançat 50 pàgines: mal presagi per a un llibre. És que no ha passat res interessant! Només s'ha mort un paio i això ja ho sabia per la contraportada! Li vull donar una oportunitat perquè si aquesta meravellosa escriptora va escriure set magnífics llibres, no pot ser que aquest sigui un desastre. No puc evitar pensar que el llibre seria més interessant si hi hagués màgia. En fi, el vull acabar encara que tardi tot un any. 

10- Llegir-me "The perks of being a wallflower" de Stephen Chbosky. Aquest llibre em produeix sensacions estranyes: tinc les ganes de llegir-me'l però em fa por el que trobaré a dins. Aviam si m'explico: he llegit bones i males crítiques del llibre, i ara faran la pel·lícula, a més a més és d'adolescents (que això per a mi li resta puntuació perquè els problemes emocionals/hormonals dels adolescents no m'emocionen) i crec que passa en un institut. Però si li veig tantes falles, perquè doncs tinc ganes de llegir-me'l? No ho sé ni jo! Per això el poso aquí, perquè crec que es mereix una oportunitat. 

11- Continuar amb la sèrie Cançó de Gel i Foc, de George R. R. Martin. Fa anys que vaig llegir-me el primer llibre i la meitat del segon, però llavors la vaig deixar. Perquè? No ho sé ni jo perquè el llibre era molt interessant. Potser massa i tot. Ara vull tornar-me a llegir el segon llibre Xoc de Reis. 

12- Fer-me sòcia de la biblioteca! Si, si ja sé que és penós que una persona que llegeix tant i bla bla bla no sigui sòcia de cap biblioteca. Peeerò al meu poble no n'hi ha cap i m'he de desplaçar fins a dos pobles més enllà per trobar-ne una, que fa tants anys que no hi vaig que ni sé si tenen bons llibres. Però la meva economia no està per tirar coets i per tant tinc l'objectiu d'anar-hi sovint! :)

I aquestes són les meves intencions bibliòfiles per al nou any 2013!!!! Quines són les vostres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada