15 de novembre 2012

The Host, la pel·lícula

Holaaaa a tothom! Deixeu-me explicar-vos una cosa:

Avui he tornat a sentir la por que sento cada vegada que em diuen que fan la pel·lícula d'un llibre que m'agrada. No, no, no, NO!! Hauria d'estar prohibit!!

Tant bé que ha començat el dia i em trobo amb el pòster de la peli. M'he quedat mirant el títol, i els personatges, el títol, i els personatges, en un estat de shock perquè no entenia res! Són horribles! No tenen personalitat, són el típic trio adolescent. 
El llibre del qual estic parlant és The Host (l'hoste), d'Stephenie Meyer, si voleu, teniu la ressenya aquí
Tot i que aquesta dona és l'autora dels famosos vampirs, aquesta novel·la no té res de l'antiga saga. No hi ha adolescents, és totalment per a adults. Per això aquest pòster em sembla tant poc apropiat!

Llavors m'he calmat i penso: donem-li una oportunitat al tràiler. Que per sort no m'ha defraudat, principalment perquè no hi surt cap dels protagonistes. 


Crec que és molt bona presentació. Peeeeerò el segon trailer ja no m'agrada tant. Aquí el teniu. 
Ni el poso, perquè em posa de mal humor. No és que estigui fatal, però jo se que mai podré disfrutar de les pel·lícules basades en llibres que he llegit. Envejo a les persones que sí que ho poden fer jajaja
El pitjor de tot és, evidentment, el pòster: 


Horrible és poc per descriure aquest pòster. Típic, avorrit, per adolescents. Aix, en fi, no hi puc fer res però espero que no la "caguin" massa... tot i que no crec que la vegi. 

Pels qui els hi pugui interessar, la pel·lícula sortirà als cines el març del 2013.

Que acabeu de teniu un molt bon dia! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada