04 de novembre 2012

Resum del mes d'octubre

Hola hola!
Després d'estar quatre dies sense passar-me per aquí (són les festes del meu poble), torno per fer el resum de l'últim mes, que hi han hagut moltes coses!

Els llibres que he ressenyat han sigut: El sueño del Androide, de John Scalzi, Bitterblue de Kristin Cashore, La Bahía de la Escocesa, de Nieves Hidalgo i La Suma de los Días d'Isabel Allende. 
Us heu fixat que no hi ha un sòl llibre en català? Un en anglès i tres en castellà (el de l'Isabel Allende i de la Nieves Hidalgo tenen perdó perquè són en versió original), però és molt difícil trobar llibres d'aquestes temàtiques en català. És bastant frustrant la veritat. 

Hem tingut les novetats en format digital de John Scalzi, i els mini-llibres The Emperor's Soul i Legion de Brandon Sanderson que encara no s'han traduït, per tant si ens interessa llegir-los ho haurem de fer en anglès! 
I una altra novetat, entre cometes, és la reedició del llibre El Hobbit en versió de luxe, ja que aquest llibre celebra 75 anys de la seva primera edició!
Finalment es va revel·lar la portada en edició espanyola del tercer llibre de la trilogia Maze Runner de James Dashner, espero que això signifiqui que d'aquí poc el tindrem a les llibreries. 

I ja sabeu qui és el Premi Nobel d'aquest any? Si no és així clica aquí per saber-ho :)

Unes entrades que m'agraden molt i que aquest mes n'hem tingut dues, són les de pòsters minimalistes. Uns pòsters de les pel·lícules d'Hayao Miyazaki i set pòsters de Harry Potter. No us ho perdeu!

Canviant de tema, i pensant ja en fires de llibres, aquest octubre hi va haver la fira del llibre Bellprat Vila del llibre, i la Fira Liberisliber, on jo hi vaig poder ser i vaig passar una bona estona rebuscant entre llibres d'editorials independents. 

I parlant de llibres, una pàgina web que pot interessar als lectors és la pàgina Liberdrac. És una plataforma on-line per comprar llibres. Fes-hi una ullada aquí!

També tenim les dues entrades estrella d'aquest mes! Llibres artesanals (els podeu visitar aquí i aquí). M'ha fet molta il·lusió penjar les fotos dels llibres al blog, i resulta que he tingut l'immens plaer de veure com eren les entrades més populars d'aquest mes! Moltes gràcies a tots pels comentaris que m'heu deixat, m'han agradat molt i molt! 
Demà penjaré el pròxim llibre, espero que us agradi tant com els anteriors :D

Per últim, he avançat dos números del repte literari: personatges literaris. Aquest repte m'agrada perquè em fa pensar en tots els llibres que he llegit, buscant la resposta corresponent i que em sembli més adient. Aquest mes hem tingut l'entrada al personatge més freaky, i al personatge més bibliòfil!

I això és tot per avui! Espero que acabeu de passar un bon diumenge! Que mengeu moltes castanyes i moniatos :)

1 comentari:

  1. Et vull demenar un petit favor i t´enviare un correu millor . Crec que es més adient .

    A veure quin llibre penjaras , esper que de ci`ncia ficció i no fantastic ....

    mentres menjare monyacos ( moniatos ) i castanyes crues , les torrades no ens fan al gust ...per a gustos els llibres i els colors.

    ResponElimina