24 de novembre 2012

El Senyor dels Anells minimalista

Holaaa!
Com va el dissabte? A mi no gaire bé, estic de mal humor... i espero que aquesta entrada em canviï l'ànim, que tot just aixecar-me ja era negatiu jaja

Ja fa uns dies que penso que ja és hora de rellegir-me El Senyor dels Anells. Si bé és una trilogia que m'agrada molt, tinc el problema que el primer llibre se'm fa molt pesat, sobretot per en Frodo i en Sam, que no m'agraden.
Però la història s'ho val així que estic segura que me l'acabaré llegint.
Avui us porto uns pòsters minimalistes d'aquesta famosa trilogia, i un pòster de El Hobbit. Em van fer gràcia quan els vaig trobar, sobretot "La germandat de l'anell": veieu les diferencies entre els hobbits i el nan? Està molt ben pensat jaja


Que tingueu molt bon cap de setmana!!!

3 comentaris:

  1. No se si unavegada vaig comentar que em vaig quedara 100 pagines d´acabar la trilogia ( a la merda ) , posteriorment vaig veure les pel.licules .
    Es necesaria tanta palla en qualsevol llibre ? Em va pasar igual amb L´asedio de perez-reverte , era el primer que llegia d´ell perqueels seus articles m´agraden molt .

    Tenc un munt de llibres nous abans de rellegir-ne cap .
    en fi , si més no , son molt curioses aquestes portades .

    Esper que el dia et sigui lleu . Salut i alegria.

    ResponElimina
  2. Doncs et recomano Territorio Comanche de Perez-Reverte, em va impressionar i és un dels llibres més interessants que he llegit mai!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mágrada però emcansa , potser a un altre momnet reemprengui la lectura i apunt la recomanació. Gràcies. salute.

      Elimina