01 de gener 2013

Goodreads i altres reptes

Hola a tothom!! Espero que les ressaques de cap d'any ja estiguin superades i que s'hagi entrat en aquest any amb bon peu! 
El meu any ha començat amb una passejada vora el mar, un bon dinar, un jersei de llana dins la rentadora i una tarda plàcida passada al sofà. :)

Aquest any m'he plantejat fer uns quants reptes literaris, perquè considero que són divertits i que així li trec més suc als llibres. Alguns reptes ja els he estat fent, com ara el Repte de personatges literaris, però ara parlo d'altres reptes: el de Goodreads (que en parlo a continuació), un repte de 30 llibres (tret d'aquí però en català i que començaré quan acabi les tres entrades que em queden del repte de personatges literaris) i el de 12 intencions

Què és Goodreads?
Goodreads és una xarxa social per a amants de la lectura. És una pàgina on pots trobar tots els llibres que et puguis imaginar en anglès i també en català! Per sort de xarxa social té molt poc, o potser és que és diferent a les altres més populars. 

M'hi estic tornant addicte! Normalment no porto un comput dels llibres que em llegeixo  (no sóc amant de les llistes) però aquí m'ho posen molt fàcil: puc puntuar els llibres, posar la data de lectura, buscar informació, fer llistes dels llibres llegits, respondre a preguntes, tinc l'oportunitat de participar en entrevistes amb autors, etc, etc. És fàcil de fer servir i té l'afegit de que fan concursos de llibres! En general la recomano pels amants de la lectura.

Aquest any a més participaré en el seu repte de lectura de llibres. M'he posat com a repte llegir un total de 65 llibres aquest 2013. Espero arribar-hi ;)


Aquesta pàgina, però, no deixa de ser una xarxa social. Per tant estaré encantada si algú vol ser "amic" meu a Goodreads! De moment només hi tinc 3 amics (clica aquí si vols fer augmentar aquest número jaja).
També trobareu a la barra lateral esquerra el link directe cap al meu perfil!

Una abraçada i bon any nou!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada